Pre-paid pas

De prepaid pas is goede manier om uw klanten aan uw onderneming te binden wanneer u dienst biedt waarvoor klanten geregeld terug komen. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld een kapper, carwash of sauna.

Hoe werkt een pre-paid pas?
Op een prepaid-pas kunt zelf te bepalen bedragen zetten welke uw klanten op latere momenten kunnen gebruiken om artikelen of diensten mee te betalen. Het is de bedoeling om de klanten die een prepaid pas kopen een extra tegoed op de pas te geven. U kunt de klant bijvoorbeeld een pas met een waarde van 60 euro verkopen voor 50 euro. Hierdoor zorgt u ervoor dat de klanten gegarandeerd terug bij uw onderneming zullen komen.

De voordelen van een pre-paid pas zijn:

  • Omzet naar voren halen
  • Directe inkomsten
  • De passen zijn na gebruik opnieuw op te laden
  • In meerdere keren te verzilveren; het niet gebruikte tegoed blijft op de kaart staan
  • U profiteert van niet ingeleverde of deels gebruikte kaarten
  • Werkt onafhankelijk van uw kassasysteem

Ontwerp van uw pas
Wanneer u kiest voor een pas zal Spaarpassen een passend ontwerp volgens uw wensen maken. Wenst u een eigen ontwerp op de pas te zetten? Dan is dat ook zeker mogelijk! Als u tevreden bent met het uiteindelijke ontwerp zullen wij het gewenste aantal passen laten drukken en binnen 3 weken afleveren.

Terminal
Wij kunnen dit systeem leveren middels de 3 verschillende terminals tw.:

  • Ingenico terminal
  • Webterminal
  • CCV terminal

Uitreiken van een pre-paid pas
Wanneer u een prepaid-pas aan uw klanten uitreikt, dient de informatie van de klant direct in het systeem ingevoerd te worden met het betreffende unieke pasnummer. U kunt er ook voor kiezen om de klantgegevens op onze inschrijfformulieren in te laten vullen om deze op een later moment in te voeren. Op deze manier heeft u alle nodige gegevens van de klant om deze in de toekomt te kunnen analyseren en acties op af te stemmen.

Sparen na aankoop
Als de klant een aankoop doet, voert de medewerker de spaarpas met chip in de terminal in en haalt het bedrag van besteding van het saldo af. De klant kan er dan voor kiezen om een nieuwe pas aan te schaffen wanneer het resterende saldo niet voldoende is voor een volgende besteding.

Database
De transacties worden direct weggeschreven naar de online database. Vanuit deze database, waar het totale overzicht te vinden is, kunt u selecties maken en eenvoudig een e-mail versturen naar al uw sparende klanten.

Wil je weten hoe ons CRM systeem werkt en wat de mogelijkheden zijn? Klik dan hier.

Pre-paid pas